Marijn & Sandra Zuid Afrika - Reisverslagen van Sandra Böhm - WaarBenJij.nu Marijn & Sandra Zuid Afrika - Reisverslagen van Sandra Böhm - WaarBenJij.nu
Marijn & Sandra Zuid Afrika

Dit verslag gaat over ons avontuur naar Zuid Afrika.
Marijn en ik bezoeken 11 jaar later voor de tweede keer onze lieve vrienden Petra en Michiel die in Melkbosstrand wonen. We zijn heerlijk te gast in hun huis, onze uitvalbasis om samen de Westkaap te gaan ontdekken.

We gaan de hele maand juli naar Zuid Afrika. Juli is de koudste maand van het jaar in Zuid Afrika. Maar alles is relatief: Met een sjaal en een jas in onze koffer zijn we heel blij maar weet dat het ook zomaar een week lang 25 graden kan zijn. Zuid Afrika is erg divers. Er staan al verschillende tripjes op onze agenda: Kaapstad, de Tafelberg, townships, Robbeneiland, De Big 5 spotten in Addo's Elephant Parc, Tsitsikamma National Park, euh en wat dachten jullie van witte haaien, pinguïns, walvissen en zeerobben?

En wat natuurlijk ook niet kan missen is relaxtime met Peet en Michiel, thuis, op het strand of met een Kaapse wijn in een restaurantje..... Kortom wij gaan een heerlijk avontuur tegemoet en we houden jullie zeker op de hoogte!